zaterdag 20 februari 2016

Handlettering..


Hey, hallo,

Op deze regenachtige middag heb ik me maar eens gestort op het oefenen van alfabetjes met mijn penseelpen. Oefenen, oefenen, oefenen, dat moet ik nog heel veel doen...het is niet zo gemakkelijk als dat het lijkt. Maar echt hartstikke leuk!! Vroeger ben ik al veel bezig geweest met kalligraferen, en schrijven vind ik nog steeds onwijs tof om te doen.

Uiteindelijk heb ik nog maar een kaartje gemaakt, zwart-wit, met de sterretjes van de stempelset van Els Brige. Met een randje eromheen gedoodled..

Tot morgen, bij de nieuwe challenge bij CAS on Sunday??


13 opmerkingen:

  1. Supergaaf kaartje! Dit is ook een heeeel leuk gedoodled randje...deze ga ik onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mariken ik vind handlettering ook zo leuk; ik sta al op de wachtlijst voor een workshop. De eerstvolgende mogelijkheid mis ik (vakantie!)maar ik hoop dit jaar nog een workshop te volgen. Wat jij nu al maakt vind ik al zo hartstikke mooi. Ja het is veel oefenen maar zó de moeite waard. Maar vooral; het is zo leuk! Schrijven blijft leuk:) Je kaart is zó gaaf; ik vind zwart/wit steeds mooier en met deze tekst; wow! Misschien een idee om samen ergens in Nederland een workshop te volgen? In de omgeving van Utrecht of zo?
    Fijne avond!
    XX

    p.s. en bedankt voor je superleuke reactie op mijn kaartje; zo lief!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Stella, dat zou zeker een hartstikke leuk idee zijn! Ik mail je ff zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Mariken! Zelf vond ik vroeger die schriftjes geweldig waar je een tekst netjes moest naschrijven op je allermooist, met krulletjes en tussen de lijntjes ;-)

    Mochten jullie met een groepje gaan handletteren ergens in Utrecht, ik houd mij ook aanbevolen...leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lees ik nou? Gaan we workshoppen in Utrecht? In welke maand hebben we nog een gaatje? Hihihi, zou wel hartstikke leuk zijn! Gaaf kaartje. Dapper dat je zo aan het oefenen bent én met resultaat: tekst is hartstikke goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje Mariken.....heel erg leuk gedaan!
    Ook je kaartje van gisteren is super....je gaat zo snel!
    Groetjes en veel schrijfplezier,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk ! Ik hou er ook van . En als ik dichter bij jou zou wonen zou ik zo mee gaan met jou en Stella !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, knap gemaakt! Superleuk kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt helemaal leuk en mooi. Het is ook geweldig als je zo`n kaart helemaal zelf kunt maken en ik weet zeker, het handlettering gaan we steeds meer zien. Helaas zijn er weinig workshops bij ons in de buurt. Ik ben al blij dat er een knutselbeurs in Rijswijk is, dat is nog wel te doen. Ga vooral zo door en laat ons verbazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig gedaan! Ik dacht dat het een stempel was, nu ik weet dat je het zelf geschreven hebt vind ik het helemaal gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te lezen dat jij ook met letters en kalligrafie bezig bent! Deze lettertjes vind ik in elk geval héél geslaagd. Ook de combinatie met de sterretjes is gewoon perfect - een heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen